مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-10حوادث

آزاد سازی بیش از 335 هکتار از اراضی ملی استان زنجان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 7 هزار و335 هکتار از اراضی ملی استان قلع و قمع و رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رضا مهدیون، با اشاره به آمار 6 ماهه نخست امسال، گفت: طی این بازه زمانی 241 فقره پرونده برای مساحت بیش از یک هزار و 231 هکتار از اراضی ملی استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 46 مورد پیشگیری از تصرف صورت گرفته است، افزود: هزار و 335 هکتار از منابع طبیعی استان در قابل 51 فقره نیز از چنگال متصرفین آزاد سازی شده است.

به گفته مهدیون در این مدت 461 مورد اخراج دام غیر مجاز از مراتع استان ثبت شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: همچنین در 6 ماه نخست سال جاری 19 فقره چوب های قاچاق کشف و ضبط شده است.

مهدیون به بیان اینکه شهرستان طارم بیشترین آمار قاچاق چوب را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: تنوع درختان در این شهرستان سبب شده است که چشم طمع قاچاقچیان چوب همواره به دنبال جنگل های طارم باشد.

وی تاکید کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان همواره به منظور کاهش آمار قاچاق چوب اقدامات لازم را بعمل می آورد و با تخریب کنندگان منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب در استان برخورد شدید و قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی بیش از 335 هکتار از اراضی ملی استان زنجان

آزاد سازی بیش از 335 هکتار از اراضی ملی استان زنجان